Browsing by Subject "Pazarlama"
Now showing 1 - 1 of 1
- Results Per Page
- Sort Options
Item Restricted Seksenlerden günümüze değişen medya politikalarıyla sigara(Bilkent University, 2021) Cantürk, Utku; Altay, Şevval; Sarı, Batuhan; Can, Merve; Güner, GamzeSigaranın medya ile olan ilişkisi ve bununla paralel olarak halka sunuluşu yıllar içinde çok büyük değişiklikler göstermiştir. Bu köklü farklılıklardan faydalanarak dönemin medyaya, medyanın da halka nasıl yön verdiğini inceleyebilmek mümkündür. Bu araştırmada dönemin koşullarını ve maruz kaldıkları medya sigara politikalarını bizzat aktarabilmeleri için özellikle seçilen üç farklı kuşaktan insan ile röportaj yapılmıştır. Bunun yanı sıra markaların ve devletlerin yapmış olduğu sigara ile ilgili pazarlama stratejilerinin görüldüğü haber kaynaklarından, yasaklar üzerine yapılan anlaşmalardan da yararlanılmıştır. Bütün bu verilerin ışığında gerçekleşen araştırmamızda, farklı dönemlerin şartlarını inceleyerek sigaranın medya üzerinden halkın bilinçaltında nasıl izler bıraktığını ortaya çıkarmak amaçlanmıştır.