Browsing by Subject "Colored broadcasting period"
Now showing 1 - 1 of 1
- Results Per Page
- Sort Options
Item Restricted Türkiye’de renkli yayın dönemine geçildikten sonraki süreçte araba reklamlarındaki değişim(Bilkent University, 2018) Uygur, Deniz; Şen, İnci Şevval; Hancan, İlayda; Ersoy, Tuna; Çalık, BarınBu araştırmada, Türkiye’de renkli yayına geçişten sonraki süreçte,!980’lerden sonra, araba reklamlarının değişimi, değişimin nedenleri ve hedef kitle üzerindeki etkileri incelenmiştir. Bu süreç içinde araba algısının değişimi, simgeselleştirilmiş olgular, istatistikler (yıllara göre markaların satış ve reklam verme oranları), ülkenin sosyal kültürün dinamiğinin araba reklamlarında etkileri üzerinde durulmuştur. Ayrıca, araba reklamlarında kullanılan temaların, mizah, incelenmesi. Yazılı ve sözlü kaynaklardan faydalanılarak araştırma tamamlanmıştır. Anahtar Kelimeler: Araba, Otomobil, temalar, Otomobil reklamları, Araba reklamı, istatistikler, Türkiye, olgular, değişim, renkli yayın dönemi.