Browsing by Subject "Reklamcılık tarihi"
Now showing 1 - 1 of 1
- Results Per Page
- Sort Options
Item Restricted Ankara Reklamcılar Derneği(Bilkent University, 2018) Dağdemir, Efe; Ecevit, İşın Su; Dolgun, Alperen; Kılıç, İrem; Özbıyık, Menevver AylinReklam, kitle iletişim araçları aracılığıyla ürünün ya da yeniliğinin tanıtılması ve kişileri satın almaya yöneltmesidir. Günümüzde birçok farklı stratejiler kullanılarak kitleye psikolojik etkiler bırakmayı ve etkili bir yöntem olduğunu göstermeyi başarmıştır. Tüketiciler için reklam, sunulan ürünler arasından kendine en uygun olanı seçmeye yarayan bir araçtır. Reklamlar, verdiği mesaja göre, tanıtılan ürüne göre birçok kategoriye ayrılır ve kullanılan yöntemler reklamın cinsine göre farklılık gösterir. Günümüzde, sürekli büyüyen ve global hale gelen bu sektör sayesinde reklamlar bizim ihtiyaçlarımızı belirler hale gelmiştir. üretilen mallar bazen ihtiyaç odaklı olmamakla birlikte pazarda satılmak için üretilmeye başlanmıştır. Ankara Reklamcılar Derneği, bu sektörün sorunlarını araştırmayı ve çözüm yollarını hayata geçirmeye amaçlamıştır. Sadece reklam odaklı olmamakla birlikte, reklamcılık mesleğinin gelişmesine ve yaratıcı içerikler üretmeye yönelik birçok etkinlik düzenlemiştir. Ankara Reklamcılar Derneği, 1999 yılında Reklamcılık Vakfı’nın üyesi olmuştur. Türkiye’de reklamcılık sektörünün liderlerini bir araya getirerek deneyim ve düşünce aktarımını olağan kılmıştır. Bugün gelişmeye ve büyümeye devam etmektedir.