Browsing by Subject "Pazarlama stratejilerinin evrimi"
Now showing 1 - 1 of 1
- Results Per Page
- Sort Options
Item Restricted 1980’den sonra Türkiye’de bira sektörünün dönüşümü(Bilkent University, 2025) Akgün, Arda; Tunçtürk, Burkay; Kalak, Furkan; Yılmaz, Muhammed Devran; Küçükşahin, SerhunTürkiye’de bira sektörünün ortaya çıkışı incelenirken bu süreçte yaşanan hukuki ve toplumsal değişimler sektöre yıllarını vermiş insanların gözünden araştırılmaktadır. Türkiye’deki bu sektörün, değişimlere nasıl adapte olduğu ve bu süreçte insanlara nasıl ulaştığı incelenmiştir. Tuborg Gold bira firması çalışanlarıyla yapılan röportajlarda, kendi firmalarının satışının devam etmesi için verilen çabalar ve pazarlama stratejilerinin evrimi araştırılmıştır. Toplumun bir kesimi tarafından yoğun şekilde tüketilen biranın Türkiye’deki hikâyesini öğrenmek ve bir araya toplamak, ayrıca yasakların şirketler üzerindeki etkilerini anlamak amacıyla bu konu araştırılmaya değer görülmüştür.