Sultanoğlu, BanuAydoğmuş, CerenAkman, Nazlı2020-11-052020-11-0520141302-258Xhttp://hdl.handle.net/11693/54404Yaygınlaşan bilgisayar kullanımı her alanda olduğu gibi üniversite eğitimini de artarak etkilemektedir. Bu çalışmanın amacı, muhasebe dersinde tablolama (Excel) uygulamasının öğrencilerin dersteki akademik başarısı üzerindeki etkisini ölçmektir. Çalışmada, Bilkent Üniversitesi İşletme Fakültesi’nde Finansal Muhasebe dersini alan 2.sınıf öğrencilerinin 2005-2008 (Excel uygulaması öncesi) ve 2009-2013 (Excel uygulaması sonrası) dönemlerindeki sınav notları karşılaştırılmıştır. Toplam 1.741 öğrenciye ait veri seti için yapılan bağımsız t-testi sonuçlarına göre, Excel kullanımından sonra, öğrencilerin muhasebe dersindeki akademik başarısında anlamlı ve pozitif düzeyde bir farklılık meydana gelmiştir.TurkishMuhasebeEğitimBilgisayarTablolamaAccountingEducationComputerSpreadsheetMuhasebe eğitiminde tablolama (excel) uygulamasının öğrenci başarısı üzerindeki etkisiArticle